Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Det är jag!

Av Evelina EN - 24 januari 2014 17:41

Jag som i jag har vart är förut!?....inte? Känner du inte igen mig?:/ Nä, det är inte så himla lätt alltid ;) Och eftersom ni inte verkar känna mig så tar jag å berättar helt enkelt; Jag är en 12-årig tjej från Norra Norrland (med andra ord är jag inte så lätt att ha å göra med haha) men ni behöver inte vara oroliga för jag kommer berätta MINA svagheter också naturlitvis. Nå ja - jag har bott på samma ställe i hela mitt tolvåriga liv. Egentligen fyller jag år om...vänta ska kolla "big day lite"...nu...61 dagar!! Och som ni kanske redan har märkt är jag svammlig, rolig och gillar att skojas. Eftersom jag bloggat förut så "bjuder jag lite på mig själv" eller jag "tar åt mig" lite mer än vad en nybörjare hade gjort.

Så: varför heter bloggen just "dreamsbyme"? Och det är för att ni ska få ta del av mina drömmar och mål. Min högsta dröm är att åka till Australien och den drömmen kanske uppfylls detta år om vi har tur :)

Och i min prestaton står det att jag tror att man har fler än bara ett liv och det är för att tror ni verkligen att livet bara tar slut så där! När man dör elr? Att man aldrig ska få prata med nån eller göra något mer? Det hade iaf jag aldrig kunnat föreställa mig, så jag och mamma tror att jag bott i Australien i mitt "tidigare liv" och därför känner jag av att jag vill "tillbaka" dit osv. Förresten, jag heter Evelina!:D

nästa inlägg = Vrf Aussie?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina EN - 21 februari 2014 15:25


Kollade nyss klart finalen mellan Svergie - Finland! I ishockey :) Guuuu va spännande asså! Måste jag faktiskt säga haha. Svergie vann "såklart" och ska snart spela mot Kanada i finalen. Övrigt i OS har Svenskarna vart AWESOME!!:D i nästan allt ...

Me

Av Evelina EN - 20 februari 2014 20:06

Av Evelina EN - 20 februari 2014 20:04

Idag kom mina vs och igår HELA penny girl paketet! Så tur i oturen alltså..;) Vs: Pure daydream Pure seduction Så nu har jag 6 st ^.^ Jag har även shoppat för mitt presentkort på kicks :) ...

Av Evelina EN - 20 februari 2014 19:59


Vilken oturs vecka va!? ?Sjuk i två dar ?arm skada ?och häl skada! Jag skar upp en liten bit av hälen osv, så jag är nog halt nu i helgen (höger ben) Känsliga tittare varnas...! ..... ...

Av Evelina EN - 18 februari 2014 17:50

Har jag beställt! Jag har 4 st och har beställt två. De kommer troligtvis imorgon eller på torsdag. Jag var in på "clippet" idag vars de börja sälja vs, och de kom igår och var slut idag! Ja, ni vet ju hur det är..*suckh..* Men jag var inte s...

Presentation


inge yolo här inte, för enligt mig har vi flera liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards