Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Vrf Australien?

Av Evelina EN - 24 januari 2014 17:58

En dag var jag på ett café och jag och min kompis spelade nått frågespel. Han frågade vad är Australiens huvudstad? Och jag tänkte efter en stund och började "sydn..."

-Nej! sa jag.

-"can...berra"?

-Rätt! Svarade min kompis. Och jag var inte alls påläst om Australien. Så jag började "forska" lite, alltså läste om Australien...och hux flux - det var mitt favoritland 

I några år nu har jag tjatat om min dröm och båse klassen och familj, släkt osv är nog väl medvetna om mitt enda, stora, betydelsefulla resemål ;) OCH ÄNTLIGEN har vi fått chansen dit. Om man åker med tema-resor så kostade det 63000kr per person (dyrt som bara den) men det ingick mkt och det var drygt en månad. Men nu så har min mommo o moffa gått i pension och kan nu åka dit. Å min mormor (och morfar) älskar att resa så de kan ta med mig dit. + Att de fick lite mer pengar när dem flyttade. Så det blir inte SVINDYRT att åka dit för dem.

Japp, de var typ min historia xD galen, men men. Jag har slutat lyssna när folk säger typ "mina kompisar var där och när dem kom till eyers rock så var det typ bara "ett berg" eller "det finns så mkt skorpioner och spindlar där" för att jag har bestämt mig!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina EN - 21 februari 2014 15:25


Kollade nyss klart finalen mellan Svergie - Finland! I ishockey :) Guuuu va spännande asså! Måste jag faktiskt säga haha. Svergie vann "såklart" och ska snart spela mot Kanada i finalen. Övrigt i OS har Svenskarna vart AWESOME!!:D i nästan allt ...

Me

Av Evelina EN - 20 februari 2014 20:06

Av Evelina EN - 20 februari 2014 20:04

Idag kom mina vs och igår HELA penny girl paketet! Så tur i oturen alltså..;) Vs: Pure daydream Pure seduction Så nu har jag 6 st ^.^ Jag har även shoppat för mitt presentkort på kicks :) ...

Av Evelina EN - 20 februari 2014 19:59


Vilken oturs vecka va!? ?Sjuk i två dar ?arm skada ?och häl skada! Jag skar upp en liten bit av hälen osv, så jag är nog halt nu i helgen (höger ben) Känsliga tittare varnas...! ..... ...

Av Evelina EN - 18 februari 2014 17:50

Har jag beställt! Jag har 4 st och har beställt två. De kommer troligtvis imorgon eller på torsdag. Jag var in på "clippet" idag vars de börja sälja vs, och de kom igår och var slut idag! Ja, ni vet ju hur det är..*suckh..* Men jag var inte s...

Presentation


inge yolo här inte, för enligt mig har vi flera liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards